Realizacja zakupów biznesowych drogą elektroniczną stanowi obecnie powszechną praktykę. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie aktualnego stanu polskiego rynku internetowych platform zakupowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zawiera informacje o głównych typach internetowych platform zakupowych B2B, charakterystykę narzędzi IT wykorzystywanych w procesie zakupowym oraz o potencjalnych korzyściach z ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono też dane świadczące o intensywności i sposobie stosowania omawianych platform przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce oraz teraźniejsze oferty wybranych platform.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:981 ; doi:10.37055/nsz/129480 ; oai:editorialsystem.com:article-129480
e-commerce B2B ; e-commerce platforms ; collective buying
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1128
Edition name | Date |
---|---|
Market of online ecommerce platforms for small and medium enterprices | May 12, 2025 |
ŚCISŁO Agnieszka
ŚCISŁO Agnieszka
ŚCISŁO Agnieszka