Object

Title: Market of online ecommerce platforms for small and medium enterprices

Abstract:

Realizacja zakupów biznesowych drogą elektroniczną stanowi obecnie powszechną praktykę. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie aktualnego stanu polskiego rynku internetowych platform zakupowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zawiera informacje o głównych typach internetowych platform zakupowych B2B, charakterystykę narzędzi IT wykorzystywanych w procesie zakupowym oraz o potencjalnych korzyściach z ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono też dane świadczące o intensywności i sposobie stosowania omawianych platform przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce oraz teraźniejsze oferty wybranych platform.

Date issued:

2018-12-17

Electronic Issue Date:

2018-12-17

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:981 ; doi:10.37055/nsz/129480 ; oai:editorialsystem.com:article-129480

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129480

License:

click here to follow the link

Starting page:

131

Ending page:

144

Volume:

13

Issue:

4

Journal:

NSZ

Keywords:

e-commerce B2B ; e-commerce platforms ; collective buying

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1128

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information