Object structure
Title:

Market of online ecommerce platforms for small and medium enterprices

Creator:

ŚCISŁO Agnieszka

Abstract:

Realizacja zakupów biznesowych drogą elektroniczną stanowi obecnie powszechną praktykę. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie aktualnego stanu polskiego rynku internetowych platform zakupowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zawiera informacje o głównych typach internetowych platform zakupowych B2B, charakterystykę narzędzi IT wykorzystywanych w procesie zakupowym oraz o potencjalnych korzyściach z ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono też dane świadczące o intensywności i sposobie stosowania omawianych platform przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce oraz teraźniejsze oferty wybranych platform.

Date issued:

2018-12-17

Electronic Issue Date:

2018-12-17

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129480 ; oai:editorialsystem.com:article-129480

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129480

License:

click here to follow the link

Starting page:

131

Ending page:

144

Volume:

13

Issue:

4

Journal:

NSZ

Keywords:

e-commerce B2B ; e-commerce platforms ; collective buying

×

Citation

Citation style: