Obiekt

Tytuł: Retoryka na usługach zarządzania

Twórca:

SKULSKA Joanna

Abstrakt:

Dobra komunikacja wewnątrz firmy jest podstawą jej funkcjonowania, stanowi remedium na wszelkie możliwe trudności związane z zarządzaniem kadrą pracowniczą, jest jednym z najważniejszych narzędzi zarządzania, narzędziem zapewniającym efektywne działania. Skuteczne zarządzanie procesami komunikowania się oraz wysokie kompetencje w zakresie komunikacji perswazyjnej to jedne z podsta­wowych i najważniejszych zadań menadżerów. Retoryka dostarcza nieograniczony zasób zasad, metod, chwytów, struktur umożliwiających maksymalizowanie potencjalnych korzyści płynących z poprawnej, jasnej i nastawionej na konkretny cel perswazyjnej komunikacji. Jednocześnie znajomość tych zasad jest środkiem do minimalizowania ewentualnych problemów czy przezwyciężania barier komunikacyjnych. Brak znajomości reguł retorycznych stosowanych w celu uskutecznienia komunikacji jest jedną z najpo­ważniejszych przeszkód na drodze do efektywnej działalności grupowej.

Data wydania:

2017-06-30

Data wydania elektronicznego:

2017-06-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1077 ; doi:10.37055/nsz/129428 ; oai:editorialsystem.com:article-129428

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129428

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

63

Strona końcowa:

80

Tom:

12

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

retoryka ; perswazja ; manipulacja ; zarządzanie ; komunikacja ; akty mowy

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1224

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Retoryka na usługach zarządzania 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji