W artykule przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z obsługą klienta i jej wpływem na poziom satysfakcji klienta. Dokonano krótkiej charakterystyki rynku usług transportu lotniczego w Polsce i porównano najważniejsze porty lotnicze pod względem wielkości, posiadanej infrastruktury, odsługiwanych kierunków i linii lotniczych, z którymi one współpracują. Za cel pracy przyjęto dokonanie analizy wybranych obszarów obsługi klienta (pasażera) na jednym z opisanych portów lotniczych. Narzędziem badawczym był kwestionariusz ankiety skierowany do pasażerów oraz do pracowników mających kontakt z podróżnymi w trakcie korzystania z usług oferowanych przez port lotniczy. Dzięki konfrontacji odpowiedzi dwóch grup respondentów, możliwe stało się wskazanie obszarów wymagających doskonalenia w obsłudze klienta.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:995 ; doi:10.37055/nsz/129491 ; oai:editorialsystem.com:article-129491
doskonalenie ; obsługa klienta ; transport lotniczy
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1142
Nazwa wydania | Data |
---|---|
The improving of selected areas of customer service on the example of the airport | 12 maj 2025 |
Wilk Marlena Daroń dr Marta