Obiekt

Tytuł: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako element budowy przewagi konkurencyjnej

Abstrakt:

Coraz ważniejszym elementem kreowania przez przedsiębiorstwa przewagi konkurencyjnej jest potencjał ludzki, jak również klimat organizacyjny uwzględniający nie tylko relacje zachodzące wewnątrz firmy, ale również te, które łączą ją z otoczeniem oparte na odpowiedzialności, rzetelności i uczciwości. Dzięki wdrożeniu pożądanych praktyk przedsiębiorstwa dążąc do wypracowania oczekiwanego poziomu zysku starają się osiągnąć go w taki sposób, aby nie tylko nie obarczać interesariuszy niewłaściwymi kosztami, ale wspierać zaspokojenie ich potrzeb i podnieść jakość ich życia. Dlatego celem artykułu jest weryfikacja hipotezy, zgodnie z którą wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są ważnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Artykuł został przygotowywany w konwencji hipotetyczno-dedukcyjnej z wykorzystaniem literatury krajowej, zagranicznej, jak również wyników badań wtórnych.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:992 ; doi:10.37055/nsz/129507 ; oai:editorialsystem.com:article-129507

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129507

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

259

Strona końcowa:

273

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; przewaga konkurencyjna

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1139

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji