Obiekt

Tytuł: Wirtualizacja zachowań konsumentów a zjawisko domocentryzmu

Abstrakt:

Możliwość wykorzystania zaawansowanych technologii informacyjnych, Internetu oraz urządzeń mobilnych ma ogromny wpływ na zmianę zachowań współczesnych konsumentów. Zmiany te dotyczą nie tylko sposobu dokonywania zakupów w ramach stacjonarnych form handlu, ale przede wszystkim przyczyniają się do wirtualizacji zachowań nabywczych konsumentów. Celem artykułu jest identyfikacja przejawów oraz rozpoznanie skali wirtualizacji wybranych elementów zachowań konsumentów, a także przybliżenie istoty zjawiska domocentryzmu, jego powszechności w polskim społeczeństwie. Jako metodę badawczą służącą do realizacji tego celu wybrano badania wtórne polegające na analizie informacji z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii oraz wyników badań niezależnych agencji badawczych.

Data wydania:

2018-06-28

Data wydania elektronicznego:

2018-06-28

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1007 ; doi:10.37055/nsz/129513 ; oai:editorialsystem.com:article-129513

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129513

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

93

Strona końcowa:

106

Tom:

13

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zachowania konsumentów ; wirtualizacja konsumpcji ; trendy zachowań ; domocentryzm

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1154

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji