Object

Title: General challenges for the functioning of contemporary organizations

Abstract:

W opracowaniu wskazano specyfikę czasu, w jakim na rynku pracy funkcjonują pokolenia sprzed rozwoju masowej cyfryzacji, i pokolenia, dla których wszechobecność sieci teleinformatycznych jest nie tylko normą, ale i warunkiem zachowania bezpieczeństwa. Autorzy artykułu, wskazując środowisko funkcjonowania organizacji, zarówno w rozumieniu jej dalszego i bliższego otoczenia, jak i w zakresie uwarunkowań wewnętrznych, nakreślają szanse i zagrożenia działań firm determinowanych przez udział wielu generacji wiekowych. Efektem tych aktywności jest świadoma i zorganizowana polityka budowania wizerunku firmy (employer branding), mająca odzwierciedlenie nie tylko w szeroko rozumianym public relations, ale i w polityce personalnej organizacji, zatem w procesie rekrutacji, adaptacji pracownika, jego motywowaniu oraz w realizacji systemu ocen pracowniczych.

Date issued:

2019-03-27

Electronic Issue Date:

2019-03-27

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:958 ; doi:10.37055/nsz/129538 ; oai:editorialsystem.com:article-129538

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129538

License:

click here to follow the link

Starting page:

27

Ending page:

38

Volume:

14

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

generations ; organization ; management ; environment

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1105

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information