W opracowaniu wskazano specyfikę czasu, w jakim na rynku pracy funkcjonują pokolenia sprzed rozwoju masowej cyfryzacji, i pokolenia, dla których wszechobecność sieci teleinformatycznych jest nie tylko normą, ale i warunkiem zachowania bezpieczeństwa. Autorzy artykułu, wskazując środowisko funkcjonowania organizacji, zarówno w rozumieniu jej dalszego i bliższego otoczenia, jak i w zakresie uwarunkowań wewnętrznych, nakreślają szanse i zagrożenia działań firm determinowanych przez udział wielu generacji wiekowych. Efektem tych aktywności jest świadoma i zorganizowana polityka budowania wizerunku firmy (employer branding), mająca odzwierciedlenie nie tylko w szeroko rozumianym public relations, ale i w polityce personalnej organizacji, zatem w procesie rekrutacji, adaptacji pracownika, jego motywowaniu oraz w realizacji systemu ocen pracowniczych.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:958 ; doi:10.37055/nsz/129538 ; oai:editorialsystem.com:article-129538
generations ; organization ; management ; environment
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1105
Edition name | Date |
---|---|
General challenges for the functioning of contemporary organizations | May 12, 2025 |
Ciekanowski Zbigniew Nowicka Julia Załoga Wiesława
CIEKANOWSKI Zbigniew NOWICKA Julia ZAŁOGA Wiesława