Obiekt

Tytuł: (NIE)BEZPIECZEŃSTWO, NIEPEWNOŚĆ I RYZYKO JAKO WARTOŚCI KONSUMPCYJNE

Twórca:

PIETRZAK Edyta

Abstrakt:

Podstawą niniejszego artykułu są dzieła Anthony’ego Giddensa i Ülricha Becka dotyczące globalizacji. Opisywane w nich procesy odwołują się do kategorii bezpieczeństwa, które stało się dla współczesnych społeczeństw wartością konsumpcyjną. Rozwinięcie dokonane przez autorkę artykułu dotyka istotnych elementów wyrażających ogólną treść dyskursu przedstawionych postaci. Tekst składa się z trzech części. Pierwsza z nich zawiera diagnozę współczesnej sfery politycznej. Druga dotyczy działań podejmowanych na rzecz globalnego bezpieczeństwa, a trzecia zawiera propozycję zmian i redefinicji koncepcji bezpieczeństwa w nowej, globalnej rzeczywistości.

Data wydania:

2011-12-01

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1692 ; doi:10.37055/sbn/129740 ; oai:editorialsystem.com:article-129740

ISSN drukowany:

2082-2677

Identyfikator wydawcy:

129740

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

373

Strona końcowa:

384

Tom:

1

Wydanie:

1

Czasopismo:

SBN

Słowa kluczowe:

ryzyko ; niepewność ; bezpieczeństwo

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2025

Data dodania obiektu:

19 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1874

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
DANGER, UNCERTAINTY AND RISK AS CONSUMER VALUES 19 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji