Object

Title: DANGER, UNCERTAINTY AND RISK AS CONSUMER VALUES

Creator:

PIETRZAK Edyta

Abstract:

Podstawą niniejszego artykułu są dzieła Anthony’ego Giddensa i Ülricha Becka dotyczące globalizacji. Opisywane w nich procesy odwołują się do kategorii bezpieczeństwa, które stało się dla współczesnych społeczeństw wartością konsumpcyjną. Rozwinięcie dokonane przez autorkę artykułu dotyka istotnych elementów wyrażających ogólną treść dyskursu przedstawionych postaci. Tekst składa się z trzech części. Pierwsza z nich zawiera diagnozę współczesnej sfery politycznej. Druga dotyczy działań podejmowanych na rzecz globalnego bezpieczeństwa, a trzecia zawiera propozycję zmian i redefinicji koncepcji bezpieczeństwa w nowej, globalnej rzeczywistości.

Date issued:

2011-12-01

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1692 ; doi:10.37055/sbn/129740 ; oai:editorialsystem.com:article-129740

Print ISSN:

2082-2677

Publisher ID:

129740

License:

click here to follow the link

Starting page:

373

Ending page:

384

Volume:

1

Issue:

1

Journal:

SBN

Keywords:

risk ; uncertainty ; security

Object collections:

Last modified:

May 19, 2025

In our library since:

May 19, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1874

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
DANGER, UNCERTAINTY AND RISK AS CONSUMER VALUES May 19, 2025
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information