Obiekt

Tytuł: BADANIA PROFESJONALNE I KOMERCYJNE A BADANIA OPINII W NAUKACH SPOŁECZNYCH NA UŻYTEK PRAC KWALIFIKACYJNYCH

Abstrakt:

Przygotowanie kadr do profesjonalnych badań społecznych mogą zapewnić studia z obszaru nauk społecznych. Najlepszym sposobem ugruntowania wiedzy jest obszar działalności twórczej już na etapie pisania prac licencjackich, magisterskich oraz doktorskich; na podstawie badań empirycznych w różnych dziedzinach nauk społecznych. Celem artykułu jest ukazanie różnic między metodami badań komercyjnych lub profesjonalnych, a przedsięwzięciami metodologiczno-organizacyjnymi w badaniach empirycznych służących celom dydaktycznym - w szczególności na użytek prac kwalifikacyjnych. Artykuł składa się z części o charakterze metodologicznym i praktycznym i jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu prac kwalifikacyjnych, w tym opartych na badaniach opinii w różnych populacjach respondentów. Artykuł może być przyczynkiem do dyskusji nad właściwym przygotowaniem kadr do pracy w ośrodkach badawczych, pracowniach komercyjnych lub urzędach państwowych zajmujących się statystyką społeczną.

Data wydania:

2020-06-29

Data wydania elektronicznego:

2020-06-29

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:912 ; doi:10.37055/nsz/132937 ; oai:editorialsystem.com:article-132937

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

132937

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

105

Strona końcowa:

119

Tom:

15

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

badania opinii ; prace dyplomowe ; analizy statystyczne

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1059

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji