Obiekt

Tytuł: NARZĘDZIA RETORYKI WYKORZYSTYWANE DO KIEROWANIA ZACHOWANIAMI I REAKCJAMI KONSUMENTÓW NA RYNKU

Abstrakt:

Antyczna retoryka dostarcza wiedzy i narzędzi do analizy narzędzi i technik wykorzystywanych w marketingu. To przypuszczenie stanowi hipotezę roboczą niniejszego artykułu. Na istotność badań nad narzędziami retoryki (rozumianej jako komunikacja perswazyjne) wykorzystywanymi w reklamach wskazują antyczne założenia dotyczące celów i zastosowań tej dziedziny nauki. Celem podjętych badań jest sprawdzenie czy narzędzia te pozwalają zidentyfikować czym można wyróżnić się na rynku, zaobserwować reakcje odbiorców na poszczególne bodźce oraz jak kierować pozostałą częścią marketingu, aby firma zajmowała wysoką pozycję na rynku.

Data wydania:

2020-06-29

Data wydania elektronicznego:

2020-06-29

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:910 ; doi:10.37055/nsz/132935 ; oai:editorialsystem.com:article-132935

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

132935

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

57

Strona końcowa:

86

Tom:

15

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

retoryka ; perswazja ; akt retoryczny ; komunikacja ; marketing ; reklama

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1057

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji