Object structure
Title:

RHETORIC TOOLS USED TO GUIDE CONSUMER BEHAVIOR AND REACTIONS IN THE MARKETPLACE

Creator:

Skulska Joanna ; Krężel Aleksandra

Abstract:

Antyczna retoryka dostarcza wiedzy i narzędzi do analizy narzędzi i technik wykorzystywanych w marketingu. To przypuszczenie stanowi hipotezę roboczą niniejszego artykułu. Na istotność badań nad narzędziami retoryki (rozumianej jako komunikacja perswazyjne) wykorzystywanymi w reklamach wskazują antyczne założenia dotyczące celów i zastosowań tej dziedziny nauki. Celem podjętych badań jest sprawdzenie czy narzędzia te pozwalają zidentyfikować czym można wyróżnić się na rynku, zaobserwować reakcje odbiorców na poszczególne bodźce oraz jak kierować pozostałą częścią marketingu, aby firma zajmowała wysoką pozycję na rynku.

Date issued:

2020-06-29

Electronic Issue Date:

2020-06-29

Identifier:

doi:10.37055/nsz/132935 ; oai:editorialsystem.com:article-132935

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

132935

License:

click here to follow the link

Starting page:

57

Ending page:

86

Volume:

15

Issue:

2

Journal:

NSZ

Keywords:

rhetoric ; persuasion ; rhetorical act ; communication ; marketing ; advertising

×

Citation

Citation style: