Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Parametric Design of Aircraft Wing with Curved Leading Edge ; Parametric Design of Aircraft Wing with Curved Leading Edge

Tytuł odmienny:

Parametryczne projektowanie skrzydła samolotu z krzywoliniową krawędzią natarcia ; Parametryczne projektowanie skrzydła samolotu z krzywoliniową krawędzią natarcia

Współtwórca:

Stanisław KACHEL ; Stanisław KACHEL

Abstrakt:

In order to ease modelling procedures, eliminate repetitive effort and save time, modern CAD tools offer the ability to automate tasks via a programming language. Moreover, when the design is an iterative process, the automation permits updating the design variables to generate a new model at each iteration. Based on UG/OPEN GRIP functionalities, this paper aims at developing a parametric model of a curved leading edge aircraft wing. The model is built by executing a GRIP program in which wing parameter values can be assigned via a dialog box.
; In order to ease modelling procedures, eliminate repetitive effort and save time, modern CAD tools offer the ability to automate tasks via a programming language. Moreover, when the design is an iterative process, the automation permits updating the design variables to generate a new model at each iteration. Based on UG/OPEN GRIP functionalities, this paper aims at developing a parametric model of a curved leading edge aircraft wing. The model is built by executing a GRIP program in which wing parameter values can be assigned via a dialog box.

Miejsce wydania:

Warszawa
; Warszawa

Wydawca:

Wojskowa Akademia Techniczna ; Wojskowa Akademia Techniczna

Data utworzenia:

2010 r.0

Data złożenia:

2018-03-15 ; 2018-03-15

Data wydania:

2018-03-31 ; 2018-03-31

Rozmiar:

B5 ; B5

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:2495

Sygnatura:

DOI 10.5604/01.3001.0011.7182 ; DOI 10.5604/01.3001.0011.7182

ISSN elektroniczny:

2720-5266 ; 2720-5266

ISSN drukowany:

2081-5891 ; 2081-5891

Język:

angielski ; angielski

Właściciel praw:

Wojskowa Akademia Techniczna ; Wojskowa Akademia Techniczna

Strona początkowa:

93 ; 93

Strona końcowa:

104 ; 104

Tom:

9 ; 9

Słowa kluczowe:

mechanics, modelling of air-structures, Siemens NX systems, GRIPl anguage for Siemens NX system ; mechanics, modelling of air-structures, Siemens NX systems, GRIPl anguage for Siemens NX system

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

16 wrz 2025

Data dodania obiektu:

16 wrz 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/2803

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji