Środowisko sztucznej inteligencji (AI/Artificial Intelligence) zmienia sposób, w jaki człowiek uczestniczy w procesach biznesowych. W badaniach przewiduje się, że w drugiej połowie lat dwudziestych XXI wieku AI będzie krytycznym czynnikiem, a prawne regulacje będą potrzebne do kontrolowania jego autonomii. Obserwacje wskazują, że AI może wspierać innowacyjność, ale również niesie ryzyko związane z utratą miejsc pracy i trudnościami w identyfikacji odpowiedzialności. Rewolucja technologiczna Industry 4.0 przyspiesza rozwój AI, zmieniając strukturę procesów biznesowych. Praca ta analizuje użyteczność AI w doskonaleniu procesów biznesowych, zwracając uwagę na korzyści i zagrożenia związane z implementacją w organizacjach współczesnych.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1244 ; doi:10.37055/nsz/188848 ; oai:editorialsystem.com:article-188848
artificial intelligence ; business processes ; innovations ; data analysis ; contemporary organization
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1391
Edition name | Date |
---|---|
Artificial intelligence in business improvement | May 12, 2025 |
Zaskórski Piotr Wiczyński Robert
PAŁKA Dariusz ZASKÓRSKI Piotr
ZAJKO Dawid ZASKÓRSKI Piotr
ZASKÓRSKI Piotr SZCZEPANIUK Hubert
Rembisz Filip Zaskórski Piotr
Jurek Michał Zaskórski Piotr