Artificial intelligence in business improvement
Creator:Krystian Mikołaj ; Zaskórski Piotr
Abstract:Środowisko sztucznej inteligencji (AI/Artificial Intelligence) zmienia sposób, w jaki człowiek uczestniczy w procesach biznesowych. W badaniach przewiduje się, że w drugiej połowie lat dwudziestych XXI wieku AI będzie krytycznym czynnikiem, a prawne regulacje będą potrzebne do kontrolowania jego autonomii. Obserwacje wskazują, że AI może wspierać innowacyjność, ale również niesie ryzyko związane z utratą miejsc pracy i trudnościami w identyfikacji odpowiedzialności. Rewolucja technologiczna Industry 4.0 przyspiesza rozwój AI, zmieniając strukturę procesów biznesowych. Praca ta analizuje użyteczność AI w doskonaleniu procesów biznesowych, zwracając uwagę na korzyści i zagrożenia związane z implementacją w organizacjach współczesnych.
Date issued: Electronic Issue Date: Identifier:doi:10.37055/nsz/188848 ; oai:editorialsystem.com:article-188848
Electronic ISSN: Print ISSN: Publisher ID: License: Starting page: Ending page: Volume: Issue: Journal: Keywords:artificial intelligence ; business processes ; innovations ; data analysis ; contemporary organization