Grywalizacja oraz elementy gier to dość młode narzędzia angażowania uczestników rynku. Od jakiegoś czasu są z powodzeniem stosowane w przypadku zarządzania relacjami z nabywcami usług. Równocześnie można zaobserwować zainteresowanie menedżerów stosowaniem programów grywalizacyjnych w zarządzaniu personelem. Grywalizować można prawie każdy obszar zarządzania personelem. Najczęściej spotyka się działania związane z procesem rekrutacji i szkolenia pracowników. Celem artykułu było przedstawienie najważniejszych założeń grywalizacji i wskazanie możliwości jej zastosowania w praktyce przedsiębiorstwa usługowego. Artykuł uzupełnia koncepcja grywalizacyjnego projektu zarządzania personelem przedsiębiorstwa usługowego.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1018 ; doi:10.37055/nsz/129521 ; oai:editorialsystem.com:article-129521
personnel management ; gamification ; relation marketing ; services
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1165
Edition name | Date |
---|---|
Gamification in the management of service provider personnel | May 12, 2025 |