Obiekt

Tytuł: Rynek internetowych platform zakupowych dla małych i średnich przedsiębiorstw

Abstrakt:

Realizacja zakupów biznesowych drogą elektroniczną stanowi obecnie powszechną praktykę. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie aktualnego stanu polskiego rynku internetowych platform zakupowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zawiera informacje o głównych typach internetowych platform zakupowych B2B, charakterystykę narzędzi IT wykorzystywanych w procesie zakupowym oraz o potencjalnych korzyściach z ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono też dane świadczące o intensywności i sposobie stosowania omawianych platform przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce oraz teraźniejsze oferty wybranych platform.

Data wydania:

2018-12-17

Data wydania elektronicznego:

2018-12-17

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:981 ; doi:10.37055/nsz/129480 ; oai:editorialsystem.com:article-129480

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129480

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

131

Strona końcowa:

144

Tom:

13

Wydanie:

4

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

e- commerce B2B ; platformy zakupowe ; zakupy grupowe

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1128

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji