W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym sukces firmy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności zarządzania relacjami z klientem (CRM), która umożliwia opracowywanie i wdrażanie bardziej wydajnych i skutecznych strategii zorientowanych na klienta. Rozwój technologii informacyjnych oraz pojawienie się systemów wspomagających podejmowanie decyzji przez menedżerów spowodowały, że to technologia może stać się obecnie najbardziej pożądanym zasobem oraz skutecznym narzędziem gry rynkowej. Celem artykułu jest identyfikacja krytycznych czynników sukcesu (CSF) zarządzania relacjami z klientem (CRM) w zakresie zasobów technologicznych i określenie ich współczesnego naukowego statusu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W realizacji celu niniejszego artykułu wykorzystano analizę źródeł literaturowych zarówno zagranicznych, jak i krajowych.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:866 ; doi:10.37055/nsz/147987 ; oai:editorialsystem.com:article-147987
Customer Relationship Management (CRM) ; technology ; Critical Success Factors (CSF)
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1013
Edition name | Date |
---|---|
Technological resources as critical success factors for Customer Relationship Management in a contemporary enterprise | May 12, 2025 |