Object structure
Title:

Technological resources as critical success factors for Customer Relationship Management in a contemporary enterprise

Creator:

Pukas Anetta

Abstract:

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym sukces firmy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności zarządzania relacjami z klientem (CRM), która umożliwia opracowywanie i wdrażanie bardziej wydajnych i skutecznych strategii zorientowanych na klienta. Rozwój technologii informacyjnych oraz pojawienie się systemów wspomagających podejmowanie decyzji przez menedżerów spowodowały, że to technologia może stać się obecnie najbardziej pożądanym zasobem oraz skutecznym narzędziem gry rynkowej. Celem artykułu jest identyfikacja krytycznych czynników sukcesu (CSF) zarządzania relacjami z klientem (CRM) w zakresie zasobów technologicznych i określenie ich współczesnego naukowego statusu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W realizacji celu niniejszego artykułu wykorzystano analizę źródeł literaturowych zarówno zagranicznych, jak i krajowych.

Date issued:

2022-03-28

Electronic Issue Date:

2022-03-28

Identifier:

doi:10.37055/nsz/147987 ; oai:editorialsystem.com:article-147987

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

147987

License:

click here to follow the link

Starting page:

25

Ending page:

36

Volume:

17

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

Customer Relationship Management (CRM) ; technology ; Critical Success Factors (CSF)

×

Citation

Citation style: