Struktura obiektu
Tytuł:

Zasoby technologiczne jako krytyczne czynniki sukcesu zarządzania relacjami z klientem (CRM) we współczesnym przedsiębiorstwie

Twórca:

Pukas Anetta

Abstrakt:

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym sukces firmy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności zarządzania relacjami z klientem (CRM), która umożliwia opracowywanie i wdrażanie bardziej wydajnych i skutecznych strategii zorientowanych na klienta. Rozwój technologii informacyjnych oraz pojawienie się systemów wspomagających podejmowanie decyzji przez menedżerów spowodowały, że to technologia może stać się obecnie najbardziej pożądanym zasobem oraz skutecznym narzędziem gry rynkowej. Celem artykułu jest identyfikacja krytycznych czynników sukcesu (CSF) zarządzania relacjami z klientem (CRM) w zakresie zasobów technologicznych i określenie ich współczesnego naukowego statusu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W realizacji celu niniejszego artykułu wykorzystano analizę źródeł literaturowych zarówno zagranicznych, jak i krajowych.

Data wydania:

2022-03-28

Data wydania elektronicznego:

2022-03-28

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/147987 ; oai:editorialsystem.com:article-147987

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

147987

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

25

Strona końcowa:

36

Tom:

17

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zarządzanie relacjami z klientem (CRM) ; technologia ; krytyczne czynniki sukcesu (CSF)

×

Cytowanie

Styl cytowania: