Object structure
Title:

Facebook airport communication during COVID-19 pandemic crisis on the example of the activity of Chopin Airport in Warsaw

Creator:

Wilczyńska-Strawa Agnieszka

Abstract:

Przyjęto, iż port lotniczy jest podmiotem gospodarczym, który w warunkach silnej konkurencji musi aktywnie wykorzystywać dostępne narzędzia marketingowe dla osiągania celów rynkowych i dostosowywać je do zróżnicowanych potrzeb i preferencji klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Z uwagi na bogatą paletę możliwości serwis społecznościowy Facebook został wskazany jako popularne i skuteczne narzędzie marketingowe. Dokonana została ocena aktywności portów lotniczych w przedmiotowym serwisie w postaci zaprezentowania wyników analizy porównawczej danych z bieżącej działalności z danymi z 2014 roku. Wskazano ogólną klasyfikację celów publikacji treści przez porty lotnicze za pośrednictwem stron firmowych na Facebooku. Na przykładzie Lotniska Chopina w Warszawie zdefiniowano sposób prowadzenia komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami w serwisie Facebook w sytuacji IV fali pandemii COVID-19. Procedura badawcza została przeprowadzona w sytuacji wprowadzenia ograniczeń w czasie jej realizacji, co zdeterminowało potrzebę dookreślenia dalszych kierunków badań dla zapewnienia szerszej perspektywy oceny i większej wiarygodności osiągniętych rezultatów badawczych.

Date issued:

2022-03-28

Electronic Issue Date:

2022-03-28

Identifier:

doi:10.37055/nsz/147988 ; oai:editorialsystem.com:article-147988

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

147988

License:

click here to follow the link

Starting page:

37

Ending page:

62

Volume:

17

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

communication ; social network ; Facebook ; airport ; Chopin Airport in Warsaw

×

Citation

Citation style: