Obiekt

Tytuł: WYCHOWANIE DLA BEZPIECZEŃSTWA A EFEKTYWNOŚĆ NAUCZANIA ETYKI WOJSKOWEJ: TEORIA I PRAKTYKA

Abstrakt:

Praca stanowi kontynuację zainteresowań i badań autora nad szeroko rozumianym wychowaniem dla bezpieczeństwa, a szczególnie kształtowaniem postaw moralnych podchorążych. Poza teoretycznymi podstawami edukacji etycznej i wychowania moralnego, praca odnosi się do praktyki. Opiera się na opiniach podchorążych, ich doświadczeniach z obserwacji realnej moralności współczesnych żołnierzy polskich. Autor wskazuje na znacznie szerszy aspekt kształtowania postaw moralnych żołnierzy, niż się to powszechnie uważa.

Data wydania:

2015-12-15

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1512 ; doi:10.37055/sbn/135310 ; oai:editorialsystem.com:article-135310

ISSN drukowany:

2082-2677

Identyfikator wydawcy:

135310

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

261

Strona końcowa:

270

Tom:

8

Wydanie:

2

Czasopismo:

SBN

Słowa kluczowe:

podchorążowie ; wychowanie dla bezpieczeństwa ; etyka ; edukacja wojskowa

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2025

Data dodania obiektu:

19 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1694

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji