Obiekt

Tytuł: Rozwój marketingu w ostatnich dziesięcioleciach – próba rozważań

Abstrakt:

The evolution of marketing activities over the years has shown that the activities of organizations adapt to new business models and, therefore, are a good inspiration for managers. The development of marketing is due to several reasons that are important in the operation of every enterprise. First, marketing has undergone a transformation from transactional to digital. Secondly, the number of Internet users is constantly increasing, both among individual and institutional clients. Another reason is the constant increase in the potential of using the global network. In the article, the authors tried to present an analysis of the evolution of marketing activities over several decades. Moreover, they presented a verification of the literature in this area, attempting to consider a new marketing paradigm.

Data wydania:

2023-12-31

Data wydania elektronicznego:

2023-12-31

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1238 ; doi:10.37055/nsz/188841 ; oai:editorialsystem.com:article-188841

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

188841

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

37

Strona końcowa:

48

Tom:

18

Wydanie:

4

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

rozwój marketingu ; marketing cyfrowy ; Marketing 1.0 ; 2.0 ; 3.0 ; 4.0 ; 5.0 ; nowy paradygmat marketingu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1385

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji