Obiekt

Tytuł: Wyobraźnia strategiczna polskich menedżerów w artykułach prasy codziennej

Abstrakt:

Wyobraźnia strategiczna, mimo że często pomijana, jest jedną z kluczowych kompetencji menedżerskich w zarządzaniu strategicznym. Rola wyobraźni strategicznej w zarządzaniu uwidacznia się szczególnie wyraźnie w rzeczywistości charakteryzującej się dużą zmiennością i niepewnością. Z uwagi na istotną rolę mediów w kształtowaniu opinii społeczeństwa, w niniejszym artykule podjęłam próbę analizy sposobu postrzegania wyobraźni menedżerskiej na podstawie wybranych artykułów prasy codziennej. Z oczywistych względów tekst ten nie wyczerpuje tematu, ale stanowi punkt wyjścia do jego zgłębienia w przyszłości.

Data wydania:

2018-06-28

Data wydania elektronicznego:

2018-06-28

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1005 ; doi:10.37055/nsz/129511 ; oai:editorialsystem.com:article-129511

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129511

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

65

Strona końcowa:

74

Tom:

13

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

wyobraźnia strategiczna ; zarządzanie strategiczne ; menedżer

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1152

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji