Wyobraźnia strategiczna, mimo że często pomijana, jest jedną z kluczowych kompetencji menedżerskich w zarządzaniu strategicznym. Rola wyobraźni strategicznej w zarządzaniu uwidacznia się szczególnie wyraźnie w rzeczywistości charakteryzującej się dużą zmiennością i niepewnością. Z uwagi na istotną rolę mediów w kształtowaniu opinii społeczeństwa, w niniejszym artykule podjęłam próbę analizy sposobu postrzegania wyobraźni menedżerskiej na podstawie wybranych artykułów prasy codziennej. Z oczywistych względów tekst ten nie wyczerpuje tematu, ale stanowi punkt wyjścia do jego zgłębienia w przyszłości.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1005 ; doi:10.37055/nsz/129511 ; oai:editorialsystem.com:article-129511
wyobraźnia strategiczna ; zarządzanie strategiczne ; menedżer
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1152
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategic imagination of polish managers in daily newspaper articles | 12 maj 2025 |