Obiekt

Tytuł: Zdigitalizowane trendy konsumenckie jako przykład konsumpcjonizmu w świecie

Abstrakt:

The article presents current digital consumer trends as an example of consumerism in the world. First part of the article shows general information and introduction in discussed topic including consumer trends researches provided by Ericsson. The next part shows some collection of examples articles provided by the author on the need of the work. Through further exploration based on the current empirical data from Deloitte Report from 2022 author presents diverse assessment and conclusion of collected empirical and substantive information’s. The main goal is to show digital consumers trends in: • possession and access to electronic devices; • wearables devices; • time to spend whilst using electronic devices; • comparing expenses on electronic devices 2022 to 2021; • decisions about buying new or used electronic device; • reasons excluding price to buy new or used electronic device.

Data wydania:

2023-06-27

Data wydania elektronicznego:

2023-06-27

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1256 ; doi:10.37055/nsz/176542 ; oai:editorialsystem.com:article-176542

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

176542

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

63

Strona końcowa:

72

Tom:

18

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

cyfrowy ; konsument ; trend ; konsumpcjonizm ; świat

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1403

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji