Object

Title: The innovative entrepreneurship at a time of technology Web 2.0

Abstract:

Technologie informacyjno-komunikacyjne wywierają istotny wpływ na wszystkie wymiary życia gospodarczego, a w tym także na problematykę przedsiębiorczości. Prawie we wszystkich jej aspektach dostrzec możemy konsekwencje rozwoju technologii cyfrowej, a zwłaszcza jej aktualnej wersji określanej mianem Web 2.0. Z tego powodu w tym artykule podjęto próbę wyjaśnienia istoty przedsiębiorczości funkcjonującej w warunkach gospodarki cyfrowej oraz wskazano na podstawowe rozwiązania, jakie w tym zakresie ostatnio się pojawiły. W szczególności scharakteryzowano start-upy, jako podmioty szczególnie typowe dla tego nowego typu innowacyjnej przedsiębiorczości. Zaprezentowano także ich specyficzne cechy oraz przedstawiono potencjalne obszary ich aktywności. Słowa kluczowe: zarządzanie, przedsiębiorczość, technologie informacyjno-komunikacyjne, technologia Web 2.0, innowacyjność.

Date issued:

2015-12-18

Electronic Issue Date:

2015-12-18

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1147 ; doi:10.37055/nsz/129350 ; oai:editorialsystem.com:article-129350

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129350

License:

click here to follow the link

Starting page:

33

Ending page:

50

Volume:

10

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

zarządzanie ; technologia Web 2.0 ; innowacyjność ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; przedsiębiorczość

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1294

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information