Obiekt

Tytuł: Strategiczne zakupy w przedsiębiorstwie – podejście teoretyczne i praktyczne

Abstrakt:

In the mid-1990s, the literature began to emphasize the role of strategic procurement management, as it is important in strengthening and creating a purchasing function in the organizational structure. In addition, the activities of the strategic approach to procurement are designed to support top management, create interaction with other business functions and suppliers in the supply chain, as well as improve the competences of people responsible for purchasing management. The aim of the article is to present the theoretical and practical aspects of defining strategic purchases, on the example of a selected enterprise, in the form of a case study.

Data wydania:

2021-09-27

Data wydania elektronicznego:

2021-09-27

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:881 ; doi:10.37055/nsz/145580 ; oai:editorialsystem.com:article-145580

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

145580

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

65

Strona końcowa:

80

Tom:

16

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zakupy strategiczne ; strategiczne zarządzanie zakupami ; dostawcy ; proces zakupów strategicznych ; przedsiębiorstwo

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1028

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji