Obiekt

Tytuł: Wynalazki wykorzystywane w zarządzaniu przedsiębiorstwem w XIX i XX wieku

Abstrakt:

Zarządzanie wykorzystuje wiele narzędzi, które ułatwiają pracę menedżerom. Takim przykładem są obecnie programy komputerowe, które ułatwiają podejmowanie decyzji kierowniczych, bardzo często skomplikowanych. Jednak nim do tego doszło przez wiele dziesięcioleci w codziennej pracy menedżerów i całym procesie zarządzania wykorzystywane były wynalazki powstałe już w XIX i XX wieku. Wiele z nich opracowywano z myślą o zarządzaniu, a inne ze względu na swoje szczególne możliwości zastosowano w biurze i w pracy kierowników przedsiębiorstw. W związku z tym w artykule zostały wybranie i przedstawienie te z nich, które kojarzyły się i kojarzą z biurem i przez wiele lat równie skutecznie były wykorzystywane w pracy menedżera.

Data wydania:

2021-09-27

Data wydania elektronicznego:

2021-09-27

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:878 ; doi:10.37055/nsz/141852 ; oai:editorialsystem.com:article-141852

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

141852

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

31

Strona końcowa:

44

Tom:

16

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

wynalazki ; zarządzanie ; wynalazki w przedsiębiorstwie

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1025

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji