Obiekt

Tytuł: ZARZĄDZANIE STRATEGOCZNE POLITYKĄ MARKETINGU NA PRZYKŁADZIE BANDEROL LTD

Abstrakt:

The purpose of the present study is to analyze the strategic management of the marketing policy of the Bulgarian market of an international company which has already five years presence in our country - BANDEROL. The company is headquartered in Bulgaria but has a presence in a number of European countries. The tasks are placed to achieve the objective related to clarify theoretically some basic aspects of marketing policy, presentation of the company "excise stamp", analysis of the main activities in the quality of goods company, and analysis of marketing policy company.

Data wydania:

2020-03-25

Data wydania elektronicznego:

2019-01-25

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:2083 ; doi:10.5604/01.3001.0012.9753 ; oai:editorialsystem.com:article-119613

ISSN elektroniczny:

2719-6763

ISSN drukowany:

2450-6869

Identyfikator wydawcy:

119613

Strona początkowa:

161

Strona końcowa:

168

Wydanie:

5

Czasopismo:

PNO

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

20 maj 2025

Data dodania obiektu:

20 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/2303

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji