W artykule poruszony został problem z zakresu metodyki prognozowania zysku w przedsiębiorstwie. Pierwszym etapem badania była przeprowadzona analiza i ocena dotychczasowych metod prognozowania zysku w badanym podmiocie. Następnie wykonano analizę i ocenę szeregu czasowego zysku. Uzyskane wyniki z oceny posłużyły do wyboru właściwych metod prognostycznych, które poddano analizie i ocenie po wykonanych prognozach. Wybrano najlepszą, na podstawie której przeprowadzono prognozowanie.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1799 ; doi:10.5604/01.3001.0012.7142 ; oai:editorialsystem.com:article-129189
prognozowanie ; koszt ; zysk
May 20, 2025
May 20, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/2001
Edition name | Date |
---|---|
METHODOLOGY OF PROFIT FEORECASTING WITHIN AN ENTERPRISE | May 20, 2025 |
Kozicki Bartosz
KOZICKI Bartosz
Kozicki Bartosz Mitkow Szymon
Kozicki Bartosz Jaśkiewicz Paweł
Kozicki Bartosz Koszarek Artur
Kozicki Bartosz Mizura Grzegorz