Obiekt

Tytuł: METODA SYTUACYJNA NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO STUDENTÓW WOJSKOWYCH W AZERBEJDŻANIE

Abstrakt:

Teaching English to military students is considered to be a branch of ESP. English teachers working in this field face some problems, which are firstly related to choosing methods of teaching that would be effective within the specific framework of the military linguistic context. The given article aims at presenting the practical effects of the situational model or situational language teaching (SLT). In this paper, the authors tries to investigate the roles of both - the teacher and the learners (cadets) in SLT and to determine why is it suitable to be used for military English teaching.

Data wydania:

2023-06-01

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1749 ; doi:10.37055/sbn/166758 ; oai:editorialsystem.com:article-166758

ISSN drukowany:

2082-2677

Identyfikator wydawcy:

166758

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

23

Strona końcowa:

32

Tom:

27

Wydanie:

1

Czasopismo:

SBN

Słowa kluczowe:

język obcy ; nauczanie języka angielskiego ; sytuacyjne nauczanie języka ; treści ; umiejętności językowe

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2025

Data dodania obiektu:

19 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1931

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji