Obecnie coraz częściej aktywizowanie studentów w procesie nauczania staje się ważnym elementem zajęć dydaktycznych na uczelniach. Student potrzebuje zdobywania nowej wiedzy, umiejętności i kompetencji zarówno na płaszczyźnie teoretycznej jak i praktycznej. Zajęcia w formie warsztatów powinny wpisać się w zawodowo-akademicki i interaktywny model działań dydaktycznych, którego deficyt ciągle jeszcze odczuwany jest w polskim szkolnictwie wyższym. Celem artykułu jest przedstawienie warsztatów jako nowoczesnej formy prowadzenia zajęć. Część praktyczna została przedstawiona na przykładzie symulacji konferencji rozbrojeniowej. Warsztaty zorganizowane były przez polskich delegatów na Konferencję Rozbrojeniową w Genewie w Instytucie Organizacji i Zarządzania Wydziału Cybernetyki w dniach 11 i 18 kwietnia 2016 r.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1482 ; doi:10.37055/sbn/129840 ; oai:editorialsystem.com:article-129840
teaching methods and forms ; workshops
May 19, 2025
May 19, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1664
Edition name | Date |
---|---|
WORKSHOPS AS A MODERN FORM OF CONDUCTING CLASSES ON THE EXAMPLE OF THE SIMULATION OF A DISARMING CONFERENCE | May 19, 2025 |
Antczak Joanna