@misc{BOMBIAK_Edyta_ASPEKTY_2017-03-31, author={BOMBIAK Edyta}, howpublished={online}, year={2017-03-31}, abstract={W gospodarce opartej na wiedzy kapitał ludzki to najcenniejszy zasób będący w dyspozycji organizacji. W tym kontekście wyzwaniem dla pracodawców staje się przyciąganie i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Na dzisiejszym, coraz bardziej wymagającym rynku pracy, niezbędna staje się dbałość o dobry wizerunek firmy, co skutkuje rozwojem funkcji marketingowej zarządzania zasobami ludzkimi. Istotną rolę odgrywa tu etap rekrutacji jako jeden z najbardziej widocznych na zewnątrz działań przedsiębiorstwa. Z marketingowego punktu widzenia zarówno oferta zatrudnienia, jak i cały proces rekrutacyjny powinny być atrakcyjne, aby zainteresować kandydatów i zachęcić do aktywności. Wymaga to sięgania po nowoczesne, dostosowane do oczekiwań kandydatów formy rekrutacji.}, title={ASPEKTY MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI}, doi={10.37055/nsz/129454}, }