@misc{BRONICKI_Marek_REALIZACJA_2017-03-31, author={BRONICKI Marek and SOŁODUCHA Krzysztof}, howpublished={online}, year={2017-03-31}, abstract={Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do re­alizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecz­nościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla po­wodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.}, title={REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH}, doi={10.37055/nsz/129460}, }