@misc{DRYL_Wioleta_WARTOŚCI_2017-03-31, author={DRYL Wioleta and DRYL Tomasz}, howpublished={online}, year={2017-03-31}, abstract={Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejed­noznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wy­daje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.}, title={WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU}, doi={10.37055/nsz/129459}, }