@misc{KRZEPICKA_Alicja_CZAS_2017-09-30, author={KRZEPICKA Alicja and TARAPATA Jolanta}, howpublished={online}, year={2017-09-30}, abstract={Czas wolny jest istotnym elementem stylu życia człowieka, który wyraża się w jego świato­poglądzie, celach, dążeniach życiowych i aspiracjach, jak również na płaszczyźnie przejawianych przez niego zachowań oraz działań rynkowych. Współcześnie czas wolny jest zasobem wysoko cenionym. Jest wartością samą w sobie, pozostającą w niedoborze, stąd tak ważne jest zarówno umiejętne wygospoda­rowanie, jak i satysfakcjonujące spożytkowanie czasu wolnego. Czas wolny to czas, w którym jednostka może zaspokajać swoje potrzeby, oddając się różnym zajęciom w sposób pozbawiony przymusu, czy będzie to odpoczynek, rozrywka, rozwój lub bezinteresowne kształcenie się, czy też dobrowolne uczestniczenie w życiu społecznym po uwolnieniu się od obowiązków zawodowych, rodzinnych i społecznych. Niniejsze opracowanie skupia się na problematyce zachowań konsumentów w czasie wolnym. Głównym jego celem jest próba pokazania związku czasu wolnego z konsumpcją, sposobów spędzania czasu wolnego przez konsumentów oraz determinant wyboru określonych form aktywności.}, title={CZAS WOLNY JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW}, doi={10.37055/nsz/129419}, }