@misc{KURZAK-MABROUK_Anna_ANALIZA_2017-09-30, author={KURZAK-MABROUK Anna}, howpublished={online}, year={2017-09-30}, abstract={Idea zrównoważonego rozwoju opiera się na trzech ładach: ekologicznym, społecznym i ekono­micznym. Kluczowym zadaniem wszystkich organizacji jest umiejętne realizowanie działań w tych trzech obszarach, albowiem jedynie wówczas możliwe będzie zbudowanie wieloletniej strategii, która umożliwi efektywny rozwój organizacji. Artykuł składa się z części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycz­nej wyjaśniono, czym jest zrównoważony rozwój oraz zrównoważona działalność biznesowa generująca zrównoważone produkty. W część praktycznej opisano, w jaki sposób konsumenci odbierają sprawne wprowadzanie w życie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju w organizacjach.}, title={ANALIZA ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEJ DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ ORGANIZACJI}, doi={10.37055/nsz/129418}, }