@misc{DZIWULSKI_Jacek_TECHNOLOGIE_2017-09-30, author={DZIWULSKI Jacek and PIĄTEK Radosław and HARASIM Wiesław}, howpublished={online}, year={2017-09-30}, abstract={W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.}, title={TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW}, doi={10.37055/nsz/129409}, }