@misc{TARAPATA_Jolanta_Virtualization_2018-06-28, author={TARAPATA Jolanta and Krzepicka Alicja}, howpublished={online}, year={2018-06-28}, abstract={Możliwość wykorzystania zaawansowanych technologii informacyjnych, Internetu oraz urządzeń mobilnych ma ogromny wpływ na zmianę zachowań współczesnych konsumentów. Zmiany te dotyczą nie tylko sposobu dokonywania zakupów w ramach stacjonarnych form handlu, ale przede wszystkim przyczyniają się do wirtualizacji zachowań nabywczych konsumentów. Celem artykułu jest identyfikacja przejawów oraz rozpoznanie skali wirtualizacji wybranych elementów zachowań konsumentów, a także przybliżenie istoty zjawiska domocentryzmu, jego powszechności w polskim społeczeństwie. Jako metodę badawczą służącą do realizacji tego celu wybrano badania wtórne polegające na analizie informacji z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii oraz wyników badań niezależnych agencji badawczych.}, title={Virtualization of consumer consumersand home-centrism}, doi={10.37055/nsz/129513}, }